تنظیمات قالب

تنظیمات هدر

از صفر تا صدِ راه اندازی فروشگاه اینترنتی

از صفر تا صدِ راه اندازی فروشگاه اینترنتی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب کاری هستند که بتوانند آن را به راحتی با کمترین امکانات و در منزل انجام دهند. با توجه به دسترسی عموم افراد به اینترنت و بستر آسانی که برای استفاده از آن ایجاده شده است می توان به فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی به عنوان یک منبع درآمد بزرگ نگاه کرد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی از جمله کارهایی است که این روزها توانسته است درآمدهای زیادی برای افراد داشته باشد. بسیاری از این افراد در کنار کار اصلی خود این کار راه انجام می دهند و افرادی هم وجود دارند که این کارشغل اول و تنها منبع کسب در آمد آنهاست.

در این پست قصد داریم از صفر تا صدِ راه اندازی فروشگاه اینترنتی را با تمام جزئیات برای کابران عزیز سایت شرکا شرح دهیم.

در ابتدا لازم است که به بررسی مزایای استفاده از فروشگاه ساز شرکا نسبت به سایر روش هایی که وجود دارد بپردازیم:

راه اندازی فروشگاه بدون ثبت دامنه و استفاده از زیر دامنه های سایت اصلی

حذف هزینه ماهانه یا سالیانه برای هاست

تهیه محصولات به عهده سایت مدیناس می باشد.

کلیه فرایندهای ارسال محصولات به مشتری توسط سایت مدیناس می باشد و شما فقط باید سفارش را از کابر بگیرید.

ایجاد فروشگاه فقط با یک ثبت نام ساده فقط در چند دقیقه

مشخص شدن زمان تسویه حساب توسط شما (هر زمان که بخواهید می توانید پورسانت خود را دریافت کنید.)

استفاده از دامنه هایی که قبلا داشته اید برای پارک کردن سایت جدید

داشتن چندین فروشگاه در سایت

مراحل ایجاد ساخت فروشگاه اینترنتی:

در گام اول شما باید وارد سایت شرکا به نشانی http://shoraka.info وارد شوید و از قسمتی که در تصویر زیر می بینید ثبت نام کنید.

 بعد از زدن این این دکمه شما وارد صفحه ای مطابق شکل زیر می شوید می شوید که از شما خواسته می شود مشخصات هویتی و مشخصات مربوط به شماره حساب خود را که قرار است از طریق آن پورسانت دریافت کنید را وارد کنید.

بعد از وارد کردن مشخصات و زدن دکمه ثبت نام پیغام زیر به شما داده می شود که با کلیک بر روی متن قرمز رنگ وارد پنلی می شوید که داشبورد نام دارد . 

داشبورد همکاری در فروش شرکا که در زیر نمایش داده شده است همه اطلاعات مربوط به فروشگاه و محصولات شما در آن دیده می شود و به شما امکان مدیریت تمام بخش ها را می دهد.در پنل سمت راست قسمت های مختلفی که برای مدیریت سایت به آنها نیاز دارید به صورت دستبه بندی قرار داده شده است که هر قسمت را در ادامه با جزیئات توضیح خواهیم داد. پنل سمت راست امکان ویرایش و انجام تنظیمات بخشی را که بر روی آن کلیک کرده اید فراهم می کند. این پنل به صورت پیش فرض لیست محصولات را به صورت طبقه بندی شده نمایش می دهد. و همچنین سوالات متداولی را که ممکن است برای فروشگاه داران پیش بیاید را مطرح و به آنها پاسخ داده است.

بعد از ثبت نام اولین کاری که باید انجام دهد تعریف فروشگاه است. قسمت فروشگاه ها دارای دو زیر منو است. در صورتی که برای اولین بار می خواهید فروشگاه خود را بسازید بر روی  ایجاد فروشگاه جدید کلیک کنید. همانطور که می بینید شما می توانید چندین فروشگاه داشته باشید.


با زدن بر روی لینک وارد این صفحه می شوید که در هر قسمت باید اطلاعاتی که از شما برای معرفی و ساختار فروشگاه خواسته می شود را تکمیل کنید

نحوه پرکردن قسمت های مشخص شده در تصویر در ادامه شرح داده می شود:

 

1- برای پرکردن این قسمت شما دو راه دارید راه اول این است که نام دامنه ای را که قبلا ایجاد  کرده اید را وارد کنید و راه دوم اینکه یک نام دلخواه انتخاب کنید تا سایت شما به عنوان یک زیر دامنه از سایت modinas شناخته شود؛ به عنوان مثال: myshop.modinas.com

2- متنی چند کلمه ای که یک توضیحات تکمیلی در مورد سایت می دهد و در زیر عنوان نمایش داده می شود.

3- ممکن است به هر دلیلی سایت شما دچار مشکل شود و غیر فعال شود متنی را که در این قسمت می نویسید در این زمان نمایش داده می شود؛ به عنوان مثال: سیستم دچار مشکل است از شکیبایی شما سپاسگزاریم...

4- توضیحی که قرار است در چند جمله کوتاه سایت شما را به کاربران معرفی کند؛ مثال: فروشگاه اینترنتی مدیناس عرضه کننده به روز ترین و جدید ترین لوازم خانه و آشپزخانه، لباس زنانه، لباس مردانه و...

5- کلمات کلیدی که می خواهید کاربر با جستجو کردن آنها وارد سایت شما شود را در این قسمت می نویسید؛ مثال: سایت همکاری در فروش شرکا

6- تصویری که می خواهید به عنوان لوگوی سایت شما نمایش داده شود را آپلود کنید و لینک آن را در این قسمت کپی کنید.

7- در این قسمت تنظیم خواهید کرد که محصولات شما به چه ترتیبی در سایت نمایش داده شوند؛ مثال: فقط محصولات ویژه نمایش داده شوند.

8- انتخاب اینکه در هر صفحه چند محصول نمایش داده شود به عهده شماست و در این قسمت قابل تنظیم است.

9- در زیر صفحه هر محصول چند محصول مرتبط به کاربر پیشنهاد می شود که تعداد این محصولات در این قسمت قابل تنظیم است.

10- تعداد محصولات پیشنهادی به کاربر در سبد خرید.

11- در صفحه اصلی سایت همواره باید جدید ترین محصولات به کاربران نمایش داده شود در این قسمت تعیین می کنید که چند تا از جدید ترین ها نمایش داده شود.

سعی کنید همه اطلاعات را به دقت و هوشمندانه تکمیل کنید زیرا این اطلاعات می تواند در معرفی صحیح سایت شما به مشتری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در پایان برروی دکمه ثبت فروشگاه کلیک می کنید.

توجه داشته باشید حتما باید سایت خود را با DNS های سایت مدیناس تنظیم کنید که برای انجام این کار باید از قسمتی که در تصویر بالا مشخص داده است برای ارسال پیام به مدیریت اقدام کنید.

 

در قسمت کدهای تبلیغاتی به شما امکاناتی داده شده است تا بتوانید از طریق آنها کاربران مختلف را وارد سایت خود کنید که لیست آنها را در تصویر می بینید به عنوان مثال تبلیغات بنری را می توانید در شبکه های اجتماعی قرار دهید. توجه داشته باشید که شما می توانید افراد دیگری را هم ترغیب کنید تا در این سایت به عنوان زیر مجموعه شما ثبت نام کنند تا شما هم از فروش محصولات توسط آنها به پورسانت برسید.

در قسمت گزارش ها شما می توانید گزارش های مالی، گزارش های مربوط به زیر مجموعه ها و آمار بازدید سایت خود را با که به صورت نمودار نمایش داده می شوند را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی منوی سفارش ها، زیر منوهای بالا نمایش داده می شوند که هر کدام از آنها یکی از حالت هایی را که ممکن است یک سفارش داشته باشد را نشان می دهد.

همان گونه که دیدید شما به راحتی و بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانید صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید و به درآمد برسید.

چرا شرکا به عنوان بهترین سایت همکاری در فروش شناخته می شود؟

این سایت دارای 10 سال سابقه کار تیمی است. تیم شرکا متخصص در زمینه فروش و همکاری در فروش است که می تواند کمک زیادی به شما در مورد بازار یابی اینترنتی کند.
برخی از ویژگی های منحصر به فرد شرکا:
پایین ترین قیمت در بین کالاهای مشابه
طراحی اختصاصی بنر و تصاویر تبلیغاتی برای همکاران ویژه و فعال
داشتن امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده از طریق پنل کاربری و مشتری
پشتیبانی 24 ساعته از طریق ایمیل و تلفن و تیکت ( برای همکاران و مشتریان )
تسویه حساب واضح و شفاف در بازه های زمانی منظم و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف تعیین شده
امکانات متنوع برای تنوع در نوع تبلیغات ( فروشگاهی - تصویری - تگرام و اینستاگرام و ...)

  • ثبت سفارش ساده و سریع با استفاده از کوکی های شما
  • ارائه بهترین و با کیفیت ترین کالاها از برندهای مشهور و معتبر دنیا
  • بدون نیاز به سرمایه و مکان فیزیکی کسب و کار
  • شرایط فروش ویژه و دریافت پاداش های بسیار بالا برای همکاران فعال در سیستم
  • داشتن پنلی شفاف که کارکردن با آن بسیار ساده است
  • تایید تلفنی همه سفارشات و امکان ارسال سفارشات شهر تهران با پیک در همان روز ثبت سفارش
  • اختصاص فروشگاه کامل و امکانات بی نظیر به صورت رایگان
  • شرکا در بین همه سیستم های مشارکتی و همکاری در فروش بیشترین پورسانت را ارائه می دهد.