تنظیمات قالب

تنظیمات هدر

ربات تلگرام

آموزش استفاده کردن از ربات تلگرام

با استفاده از ربات تلگرام شما میتوانید بنر های تلگرام و اینستاگرام را با لینک خرید و کد محصول اختصاصی خود را دریافت کنید و از آن در تلگرام و یا اینستاگرام استفاده کنید . پیشنهاد میشود این مطلب را تا آخر حتما مطالعه کنید .

آدرس MODINAS_BOTرا در تلگرام وارد کنید بعد از وارد شدن به ربات روی گزینه ی START بزنید . (مطابق عکس زیر)

بعد از زدن دکمه START ربات از شما درخواست فرستادن 1.نام کاربری (ایمیل وارد شده در ثبت نام) ، 2.رمز عبور را از شما میکند ، اگر بدرستی آن را وارد کنید ربات پیام خوش آمد گویی را برای شما ارسال میکند بعد از وازد شدن 3.منو ربات برای شما باز میشود که دارای شش دکمه ی ارسال میباشد که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم .

4. "دکمه فروش " : بعد از زدن این دکمه آمار دقیقی از سفارشات شما را نمایش میدهد .

5. "دکمه مالی" : با زدن این دکمه دو گزینه ی 6."درامد شما" و 7."درخواست واریز وجه" نمایش داده میشود .

 

6.1. "درآمد شما" : با زدن دکمه ی درآمد شما ، مانده حساب شما و مبلغ پرداخت شده به شما را نمایش میدهد .

7.1. "درخواست واریز وجه" : با استفاده از این دکمه شما میتوانید در خواست خودتون رو برای واریز پورسانت ثبت کنید توجه داشته باشید باید موجودی شماد بالای 20000 تومان باشد درخواست واریز توسط این دکمه کل موجودی شما را ثبت میکند .

7.2 .مشکل در ثبت درخواست واریز : گاهی ممکن است بعد از زدن دکمه ثبت درخواست وجه با پیامی مبنی بر اینکه ثبت درخواست ناموفق بوده از طریق ربات برای شما ارسال میشود که دو دلیل میتواند داشته باشد دلیل اول اینکه موجودی پورسانت های شما زیر 20 هزار تومان میباشد که شما نمیتوانید درخواستی را ثبت کنید دلیل دوم اینکه شماره حساب یا شماره کارت خود را وارد نکرده اید در ان صورت باید اتبدا شماره حساب و شماره کارت خود را در پنل کاربری وارد کنید و مجدد درخواست را ارسال کنید .

"دکمه ی محصولات" : که شما دو دکمه ی 8.اینستاگرام و 9.تلگرام میباشد که به شما این قابلیت را میدهد بنر محصولات برای قرار دادن آن ها در تلگرام یا اینستاگرام را دریافت کنید و از آن ها استفاده کنید .

8.اینستاگرام : با وارد شدن در قسمت اینستاگرام 6 دکمه به شما نمایش میدهد

8.1 . جدیدترین : جدیدترین محصولات وارد شده را به شما نمایش میدهد

8.2 . همه ی محصولات : با زدن این دکمه همه ی محصولات را به شما نمایش میدهد .

8.3 . تخفیفی و پورسانت بالا : اگر محصولی در این دکمه وجود داشته باشد با زدن این دکمه محصولی که نخفیف داده شده باشد و پورسانت بالایی نیز داشته باشد را به شما نشان میدهد .

8.4 . پرفروش ها : با زدن این دکمه پرفروش ترین محصولات را به شما نمای میدهد .

8.5 . تصادفی : با زدن دکمه تصادفی چند محصول را بصورت تصادفی به شما نشان میدهد .

بطور مثال با زدن دکمه ی جدیدترین محصولات ، لیستی از محصولات را به شما نشان میدهد که هر کدام مد نظر شما است روی کدی که در کنار محصول هست کلیک کنید تا بنر محصول را مشاهده کنید .

بعد از انتخاب محصول موردنظر به شما نمایش داده میشود که شامل عکس محصول که به صورت اختصاصی طراحی شده است و متن زیر دکمه که شامل توضیحات،قیمت و لینک خرید سریع و لینک خرید تلگرامی که مشتری را به ربات متصل میکند.

8.1.3 . همچنین یک کد که از آن میتوان به عنوان خرید پیامکی ارسال کرد این کد در عکس نیز درج شده است که فقط مخصوص به شما میباشد که توسط ربات در عکس درج میشود این کد باید به شماره پیامکی 10006337 ارسال شود پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب روش های ثبت سفارش را مطالعه کنید . (عکس قسمت 8.1.3)

توجه داشته باشید قسمت تلگرام و اینستاگرام کاملا مشابه هستند تنها فرق آن ها در کاور بعضی محصولات میباشد که ممکن است متفاوت باشد و تفاوت دیگری که وجود دارد در قسمت تلگرام ، در عکس محصول کد اختصاصی برای خرید پیامکی درج نمیشود و تنها در قسمت اینستاگرام این کد درج میشود .

 

همان طور که در تصویر مشاهده میکنید این بنر ، بنر همان محصول در قسمت تلگرام میباشد تنها تفاوت فقط در تصویر میباشد که البته ممکن است تصویر محصولات یکسان هم باشد اما کدی در این قسمت در تصویر درح نمیشود .

از این بنر ها میتوانید در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام استفاده کنید امیدوارم با خواندن این مطلب کاملا کارکردن با ربات تلگرام را یادگرفته باشید در صورت بروز هر گونه مشکل لطفا آن را از طریق تیکت به ما اعلام کنید .