تنظیمات قالب

تنظیمات هدر

آموزش عوض کردن اطلاعات تماس در قالب

 آموزش عوض کردن اطلاعات تماس در قالب

هنگامی که ثبت نام شما با موفقیت انجام میشود و ایجاد فروشگاه میکنید وقتی سایت خود را باز کنید صفحه زیر را مشاهده میکنید که عنوان ها و اطلاعاتی وجود دارد که در ادامه قصد آموزش عوض کردن این اطلاعات را داریم .

لوگوی سایت مدیناس را در بالای صفحه مشاهده میکنید که به راحتی میتوانید لوگوی سایت خود را جایگزین کنید وارد پنل کاربری خود شوید سپس از طریق منوی کشویی سمت راست گزینه ی فروشگاه ها ، لیست فروشگاه ها را انتخاب کنید .

در تصویر بالا در نشان گذار 1 میتوانید عنوان اصلی سایت را عوض کنید در نشان گذار 2 متنی که بعد از عنوان نمایش داده میشود را میتوانید تغییر دهید و در نشان گذار 3 آدرس لوگوی خود را (در ابعاد 150*100) قرار دهید به این سادگی صفحه اول شما درست شد .

اما بجز موارد اشاره شده شماره،آدرس،تلگرام و... هم وجود دارد که شاید امری ناخوشایند باشد که اطلاعات فروشگاه ما در آن قرار داشته باشد در ادامه قصد داریم به شما آموزش عوض کردن کلیه اطلاعاتی که از فروشگاه ما وجود دارد را بدهیم .

برای عوض کردن شماره تماس و آیدی تلگرام شما لطفا مطابق عکس زیر وارد قسمت لیست فروشگاه ها شوید ، در قسمت لیست فروشگاه بر روی گزینه ی ویرایش قالب کلیک کنید .

در صفحه ی باز شده کد قالب را میتوانید مشاهده کنید با استفاده از کلید ctrl+F کلمه ی @ را جستجو کنید ، در نتیجه ای که مشاهده میکنید (نشان گذار 5 )مکانی است که باید آدرس تلگرام خود را وارد کنید همینطور باید لینک تلگرام را نیز مطابق کد زیر وارد کنید در قسمتی که ... وجود دارد آیدی کانال خود را وارد کنید .

<a href="https://telegram.me/..." class="header-telegram">

@....

در نشان گذار 6 شماره تماس خود را وارد کنید .

 

همچنین در قسمت فوتر سایت اطلاعات دیگری وجود دارد که میتوانید آن را نیز به راحتی عوض کنید برای عوض کردن آن با استفاده از کلید Ctrl + F کلمه ی ارتباط را جستجو کنید در نشان گذاری 8 آدرس را میتوانید تغییر دهید در نشان گذار 9 محل قرار دادن آدرس ایمیل شما است و همچنین در نشان گذار 10 محل قرار دادن شماره تماس شما است .

در آخر میتوانید صفحه ی خود را رفرش کنید تا تغییرات را مشاهده کنید .